понеделник, 1 септември 2008 г.

Всяко начало е трудно!

Е, добре - и аз се реших да си направя блог за да публикувам моменти и снимки от нашият живот. Ясно личи увлечението ми по дигиталния скрапбукинг. Също както някои мои онлайн дружки от един форум, се престраших да публикувам и първия си кит за скрапбуукинг. Ето някои от последните ми рамки. Малко по-надолу ще кача и линк за прословутият ми първи опит за кит.

credits: Peta Boardman design
Снимката е от басейна на хотела в Китен където прекарахме лятната си почивка миналият месец.


credits: Peta Boardman design


Първият ми кит, нарекох го "Summer is over". Надявам се да ви хареса!

Ето от Download here пък можете да си го изтеглите ако ви харесва!

Ето и една рамка направено от мен с него:

Ето и още една рамка на една скъпа онлайн приятелка arabela която е направила прекрасна рамка със същият кит.
Тук можете да разгледате прекрасната и галерия.

Току-що завърших и новия си кит и бързам да го споделя. Ето го и него.

Може да си изтеглите от туk/Download here:

Ето и една рамка направена с него - моите футболисти :)




Няма коментари: