събота, 20 септември 2008 г.

Да дадем път и на колажите...


Ще разкажа две-три неща за увлечението ми по фотомонтажа или така наречените "колажи".
Когато започвах работа като графичен дизайнер, общо-взето доста неща ми бяха неясни. Едва ли има човек който може да каже че се е родил едва ли не научен. Първоначалното ми познаство беше с CorelDraw9. Сега се изтарикатихте с CorelDraw13 :). Колегата който ми даваше домашно беше доста строг - в 17,00 ч. си тръгваше от работа и ми даваше задачка за домашно за другата сутрин. Избираше си нещо, например някакво лого и ми казваше "... и утре сутринта като дойда, това да ги го нарисувала..." И така, аз, копютъра, логото и Корела до 19,30 ч. вечерта, защото офиса затваря а друг шанс нямам /тогава още си нямах домашно пц./
С течение на времето покрай работата започна да идва и удовлетворението от добре свършените задания, доволните клиенти и най-вече доволния шеф. :)
Аз започнах да хвърлям по едно око и но Фотошопа. Първоначално за да дообработя някоя снимчица, да пооправя малко сенки под очите и т.н. След като родих сина си и се позадържах в къщи имах възможност да обърна по-сериозно внимание на тази прекрасна програма. Първоначално само с обработка на "червени очи", снимки, малък ретуш и така започна любовта ми към нея. Осъзнах невероятните и възможности и нямах търпение да изпробвам и науча нещо ново...
Когато направих първия си колаж бях много горда - сигурна съм, че с умиление си спомняте вашите първи опити с фотошоп. Сега като ги гледам ми се струват смешни и наивни, но още си ги пазя някъде из дигиталните дебри на компютъра си.
След всичко написано, като че ли мисълта ми е следната - не се отказвайте и резултатите ще дойдат. Сега например като гледам така наречените "китове" си мисля че само след 2-3 месеца ще се срамувам от тях... Но както вече казах, всяко начало е трудно. Най-важното от всичко е да се забавлявате с това което правите.
Just Have Fun!!!




Няма коментари: